تك ريپير تك ريپير .

تك ريپير

بهترين نمايندگي تعميرات لباسشويي آبسال

تعمير انواع ماشين لباسشويي آبسال ABSAL

 

 

تعمير لباسشويي آبسال قابل اعتماد توسط تكنسين هاي معتبر براي مارك ها و سبك ها. ما انواع مختلفي از مراكز لباسشويي ، تركيب خشك كن ماشين لباسشويي ، ماشين لباسشويي با بار بالا ، واشرهاي بار جلو ، واشرهاي قابل حمل ، دستگاه هاي واشر و خشك كن و واشرهاي جمع و جور را سرويس مي دهيم. پذيرش قرار ملاقات بصورت آنلاين 24 ساعته در 7 روز هفته و بدون هيچ هزينه اضافي. تماس بگيريد ، پيامك ارسال كنيد يا يك قرار ملاقات آنلاين تنظيم كنيد. به همين سادگي!

براي ارتباط با نمايندگي آبسال و انجام تعمير لباسشويي آبسال در تهران كليك كنيد.

ما فوريت مشكل شما را درك مي كنيم. اگر به استفاده از ماشين لباسشويي عادت كرده ايد ، وقتي ناگهان از كار مي افتد بسيار نااميد كننده است. شستن با دست به سادگي يك گزينه نيست! به همين دليل است كه ما به طور خستگي ناپذيري كار مي كنيم تا مطمئن شويم كه يك تكنسين بسيار ماهر را براي حل مشكل ماشين لباسشويي شما بدون تاخير ارسال مي كنيم. كافيست با ما تماس بگيريد و نوبت بگذاريد. ما بر اساس راحتي شما قرار ملاقات ها را تعيين مي كنيم.

تيم ما بهترين زمان را براي بازديد متخصصان از منزل شما ترتيب مي دهد. يك تكنسين به ماشين لباسشويي شما نگاه مي كند تا بفهمد مشكل از كجاست. پس از تشخيص مشكل ، ما در مورد مرحله مناسب بعدي به شما توصيه مي كنيم. اين معمولاً شامل خدمات تعمير ما مي شود. تكنسين ها در همان بازديد ماشين لباسشويي را تعمير مي كنند تا بتوانيد بدون انتظار روزها از آن استفاده كنيد.

ما نه تنها خدمات منظم ، بلكه بهترين خدمات را ارائه مي دهيم. هدف ما اين است كه مطمئن شويم پس از تعمير لباسشويي آبسال ABSAL شما مشكلي ايجاد نمي شود. تكنسين هاي ما مطمئن مي شوند كه واشر شما را بدون هيچ عيب و نقصي كار مي كنند. اگر بعد از سرويس تعمير به مشكلات مشابه ادامه دهيد وحشتناك خواهد بود. لوازم FIX CA هنگام تعمير ماشين لباسشويي آبسال بهترين خدمات را به شما تضمين مي كند. ما اطمينان مي دهيم كه همه مشتريان خود را از كار خود راضي نگه مي داريم.

تعمير لباسشويي آبسال ABSAL  يك روزه

هدف ما در FIX Appliance CA اين است كه زندگي را براي شما آسان تر كنيم. ما بر اساس برنامه شما كار مي كنيم و سريع كار مي كنيم تا رضايت كامل شما را تضمين كنيم. هر يك از اعضاي تيم تعمير ما داراي مجوز و بيمه هستند ، بنابراين مي دانيد ماشين لباسشويي شما در دستان خوبي است. خدمات يك روزه در دسترس است و در صورت سفارش كار تعمير ، تماس با منزل شما رايگان است. بنابراين اگر مي خواهيد ماشين لباسشويي را امروز تعمير كنيد ، ما مي توانيم اين كار را انجام دهيم - ما در ارائه خدمات اضطراري تخصص داريم.

 

خدمات عالي با قيمت هاي باورنكردني را دريافت كنيد! فقط براي تعمير لباسشويي آبسال مجبور نيستيد مبالغ مضحكي خرج كنيد. در عوض ، با ما كار كنيد و آنقدر پس انداز كنيد. FIX Appliance CA با تجربه زياد در تعمير ماشين لباسشويي آبسال ABSAL  و دستگاه هاي تهويه مطبوع ، بهترين ها را در اين زمينه ارائه مي دهد. هيچ مكاني براي ما خيلي دور نيست. ما خدمات تعمير را در تورنتو و مكانهاي ديگر ارائه مي دهيم. براي خدمات همان روز ، نگران هزينه هاي اضافي نيستيد. ما مبلغ عادلانه اي از شما دريافت مي كنيم.

چه چيزي رو مجبوري از دست بدي؟ همين امروز با FIX Appliance CA تماس بگيريد. كاركنان ما قرار ملاقات ترتيب مي دهند و يك تكنسين از شما بازديد مي كند. با حرفه اي ترين و ماهرترين تكنسين هاي كانادا كار كنيد!

عيب يابي و تعميرات ماشين لباسشويي


ماشين لباسشويي نياز به تعمير دارد؟ با اين توصيه تخصصي DIY مشكلات عادي لباسشويي را برطرف كرده و برطرف كنيد. شامل دستورالعمل هاي گام به گام براي ماشين لباسشويي است كه كار نمي كند ، آبكشي نمي كند ، پر نمي شود و نمي چرخد. شامل نشتي ماشين لباسشويي ، واشر تكان دهنده و موارد ديگر.

ماشين لباسشويي در اصل يك وان بزرگ است كه بارها با آب پر مي شود و سپس تخليه مي شود ، مي چرخد ​​تا لباس ها خشك شوند و داراي وسيله اي براي هم زدن محتويات است-يا يك همزن وسط يك ماشين با بار بالا يا يك طبل نورد در يك دستگاه بارگيري جلو

چهار چرخه اي كه هر واشر انجام مي دهد عبارتند از: پر كردن ، شستشو ، تخليه و چرخش. اگرچه اين توابع بسيار اساسي هستند ، اما تعدادي از موارد ممكن است با آنها اشتباه پيش برود.

 

شما مي توانيد تعدادي از مشكلات را به سادگي برطرف كنيد. با اين حال ، برخي از مسائل بهتر است به دست تعميركار لوازم خانگي سپرده شود. قبل از كار روي ماشين لباسشويي ، حتماً آن را از برق بكشيد. قبل از اينكه بتوانيد درب را براي كار روي آن باز كنيد ، يك ماشين لباسشويي با بارگيري جلو بايد خالي باشد.

ماشين لباسشويي كار نمي كند
 

اگر ماشين لباسشويي هيچ كاري انجام ندهد - به عبارت ديگر ، وقتي در هر چرخه اي تنظيم مي شود ، كار نمي كند و هيچ صدايي ايجاد نمي كند ، ممكن است نيروي الكتريكي دريافت نكند.

 

اگر زماني كه بايد به چرخه بعدي ادامه مي داد متوقف شد ، ممكن است محافظ اضافه بار دستگاه خراب شود. در اين مورد ، برخي از مقالات را براي كاهش بار خارج كرده و اجازه دهيد محافظ خود را تنظيم مجدد كند. سپس دستگاه را مجدداً راه اندازي كنيد. (در برخي موارد ، ممكن است لازم باشد ماشين لباسشويي را از برق بكشيد و سپس مجدداً آن را وصل كنيد تا دوباره تنظيم شود)

 

1. مطمئن شويد كه دستگاه به برق متصل و روشن است. در صورت لزوم ، با استفاده از لامپ كار ، دستگاه يا دستگاه اندازه گيري ولتاژ ، پريز برق را وصل كنيد. مطمئن شويد كه درب ماشين لباسشويي به طور كامل بسته شده است.

 

2 اگر به نظر مي رسد كه پريز مرده است ، قطع كننده مدار يا فيوز سرويس دهنده آن را بررسي كنيد.

 

3 سيم برق را بررسي كنيد. ماشين لباسشويي را از برق بكشيد و سيم آن را از نظر شكستگي يا ناهمواري بررسي كنيد. در صورت لزوم ، سيم را تعويض كنيد.

 

4 درب را باز كرده و كليد درب و زبانه درب را كه به آن فشار مي دهد بررسي كنيد. كليد را فشار داده و رها كنيد. اگر هنگام انجام اين كار كليك نمي كند ، احتمالاً خراب است. واشر را از برق بكشيد ، سوئيچ را برداريد ، آزمايش كنيد و در صورت نياز آن را تعويض كنيد.

 

در اينجا يك ويديو عالي در مورد نحوه تعويض سوئيچ درب ماشين لباسشويي با بارگيري بالا آورده شده است:

5 اگر واشر هنوز كار نمي كند ، ممكن است كنترل ها خراب باشند. با تعميركار لوازم خانگي نمايندگي تعميرات لباسسشويي آبسال در تهران تماس بگيريد.

نكته HomeTips Pro: براي جلوگيري از مشكلات ماشين لباسشويي ، مراحل نگهداري خوب را دنبال كنيد. از شوينده مناسب براي ماشين لباسشويي و سختي آب خود استفاده كنيد ، مطمئن شويد كه دستگاه يكنواخت است و آن را بيش از حد بار نكنيد.

ماشين لباسشويي به درستي آبكشي نمي كند

در صورت باقي ماندن باقي مانده روي لباس يا ماشين لباسشويي بعد از يك چرخه ، اين مشكل ممكن است دلايل مختلفي داشته باشد.

 

ابتدا مطمئن شويد كه از دستگاه به درستي استفاده مي كنيد. به عبارت ديگر ، مقدار مناسب صابون را در بار بگذاريد ، دستگاه را بيش از حد بار نكنيد و غيره. براي اطلاعات بيشتر ، دفترچه راهنماي مالك خود را بررسي كنيد. فقط يك بار بيش از حد حجيم مي تواند باعث شستشوي نامناسب شود.

 

اگر اين نوع مسائل باعث ايجاد مشكل نمي شوند ، احتمال اينكه آب شستشو وارد طبل نشود يا به درستي تخليه نشود خوب است.

 

1 شيرهاي تغذيه را بررسي كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه دريچه هاي تامين آب كه به شيلنگ هاي تغذيه سرويس مي دهند در تمام راه باز هستند.

 

2 اطمينان حاصل كنيد كه شلنگ هاي تغذيه پيچ خورده نيستند.

 

3 شلنگ تخليه را بررسي كنيد تا از تخليه كامل دستگاه اطمينان حاصل كنيد. انسداد مي تواند باعث شود آب شستشو كثيف به عقب برگردد و در درام بماند. هنگام بارگيري ، دستگاه را تماشا كنيد تا مطمئن شويد بعد از هر دوره شستشو و آبكشي تخليه مي شود.

 

4 براي اطمينان از مسدود نشدن شلنگ تامين آب سرد ، آن را بررسي كنيد. شير را به شيلنگ خاموش كرده و سپس آن را از دستگاه جدا كنيد. انتهاي آن را در يك سطل بگذاريد و شير را دوباره روشن كنيد. بايد جريان قوي را ارائه دهد. در غير اين صورت ، ممكن است شلنگ تا حدي مسدود شود.

براي تعيين وجود آن ، انتهاي آن را از شير جدا كرده ، آن را در خارج از منزل بر روي لوله شلنگ پيچ كرده و دوباره امتحان كنيد. اگر جريان همچنان منقبض شده است ، لوله را شستشو دهيد يا تعويض كنيد.

 

5 اگر اين اقدامات جواب نداد ، با تعميركار ماشين لباسشويي تماس بگيريد.

نشتي ماشين لباسشويي


نشت آب از ماشين لباسشويي معمولاً از شيلنگ يا اتصالات ناشي مي شود. اطمينان حاصل كنيد كه آبي كه به نظر مي رسد نشتي است ، آب را از يك لوله خروجي پشتيبان خارج نمي كند. براي جلوگيري از آسيب احتمالي سيل ، كه در صورت تركيدن شيلنگ هاي ماشين لباسشويي ممكن است رخ دهد ، حتماً شلنگ هاي مش فولادي ضد زنگ "بدون تركيدگي" و شيرهاي خاموش كننده اهرمي را نصب كنيد ، همانطور كه در اينجا نشان داده شده است.

با استفاده از اين موارد ، مي توانيد اهرم هاي آب سرد و گرم را بين روزهاي شستشو به راحتي خاموش كنيد.

 

1 اتصالات محل اتصال شيلنگ ها به شيرها و پشت ماشين لباسشويي را بررسي كنيد. همچنين به دنبال شلنگ هاي فرسوده يا نشت باشيد. در صورت نياز كوپلينگ ها يا بست هاي شلنگ را محكم كنيد يا شيلنگ ها را به طور كامل تعويض كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه قبل از برداشتن شيلنگ ها آب را خاموش كرده و بعد از جدا كردن آنها ، آنها را در يك سطل تخليه كنيد.

 

2 تعيين كنيد كه آيا دستگاه بيش از حد گاز مي گيرد ، كه مي تواند باعث سرريز شدن آن شود. با ريختن 1/2 فنجان سركه سفيد در 1 ليتر آب ، شكر را كاهش دهيد. سپس از مواد شوينده كمتر استفاده كنيد يا از انواع كم نمك استفاده كنيد.

 

3 مهر و موم و بلبرينگ را بررسي كنيد. ممكن است واشر واشر و مهر و موم و ياتاقان دستگاه معيوب باشد كه بايد تعويض شود. در اين مورد ، با تعميركار لوازم خانگي نمايندگي تعميرات لباسشويي آبسال تماس بگيريد.

ماشين لباسشويي مشكل پر شدن دارد
اگر به نظر مي رسد هر دو آب گرم و سرد با فشار خوب وارد ماشين لباسشويي مي شوند ، ممكن است در حين چرخه پر شدن ، از طريق عمل سيفون كردن ، آب در حال تخليه زودرس باشد. مطمئن شويد كه اتصال شيلنگ تخليه به لوله تخليه حداقل 34 اينچ از كف باشد (در غير اين صورت ، با لوله كش مشكل را مطرح كنيد). فاصله هوا بين شلنگ تخليه و لوله خروجي كه مانع جريان برگشت مي شود نيز خوب است.

 

دليل ديگر پر نشدن واشر ممكن است خراب شدن كليد سطح آب ، تايمر يا انتخابگر دما باشد.

 

اگر ماشين لباسشويي شما بيش از حد پر مي شود ، ممكن است سوپاپ ورودي آب يا كليد سطح آب معيوب باشد.

 

شكستگي دريچه ورودي آب اغلب باعث نشت آب به وان لباس مي شود. سوئيچ سطح آب معيوب نمي تواند سطح صحيح آب را در وان تشخيص دهد و سيگنال خاموش شدن آب را داده و در نتيجه سرريز مي شود.

 

اين تعميرات لباسشويي آبسال ABSAL   بهتر است توسط تعميركار لوازم خانگي انجام شود.

لرزش يا لرزش ماشين لباسشويي


در بيشتر موارد ، ماشين لباسشويي وقتي روي زمين نشسته يا به دليل بار شستشو غير متعادل تكان مي خورد يا ارتعاش مي كند. در اينجا چگونه مي توان آن را به آرامش رساند!

 

ابتدا احتمال لرزش ماشين لباسشويي به دليل بار خارج از تعادل را حذف كنيد. اگر بار را در يك طرف وان خرد كرده است ، تنظيم كنيد. سپس دستگاه را از نظر پشتيباني محكم و سطح بررسي كنيد.

 

همچنين مطمئن شويد كه كف جامدادي است. براي اينكه دستگاه به درستي كار كند ، كف بايد مسطح ، مسطح و قوي باشد تا بتواند از واشر سنگين و پر از آب بدون انحراف در زير بار پشتيباني كند.

 

1 قبل از انجام هرگونه كار روي واشر ، آن را از برق بكشيد.

 

2 پايه هاي تراز را بررسي كنيد. زير ماشين لباسشويي را نگاه كنيد و مطمئن شويد كه همه پاها محكم روي زمين قرار گرفته اند. اگر يك يا هر دو پاي جلويي روي زمين محكم نيستند ، آنها را باز كنيد (خلاف جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد) تا محكم شوند. توجه: پاهاي جلويي بايد تا حد امكان كوتاه باشد - آنها را كاملاً باز نكنيد. يك سطح در بالاي ماشين لباسشويي قرار دهيد و در صورت نياز پاهاي جلويي را كمي تنظيم كنيد تا ماشين لباسشويي يكنواخت شود.

3 مطمئن شويد كه پاهاي جلويي داراي درپوش لاستيكي و مهره هاي قفل كننده هستند تا محكم نگه داشته شوند. اگر اين كار را نكردند ، اين قطعات را بخريد و نصب كنيد. توجه: مي توانيد پد هاي ضد ارتعاش را براي قرار دادن زير پاها خريداري كنيد-اينها بسيار كمك مي كند (به پايين مراجعه كنيد).

 

4 در صورت لزوم ، ماشين لباسشويي را به جلو كج كنيد. اين باعث مي شود پاي عقب خود تنظيم شود. سطح را دوباره بررسي كنيد و دوباره پاي جلويي را تنظيم كنيد. دستگاه را وصل كرده و آن را خالي اجرا كنيد.

 

آن را از طريق چرخه چرخش اجرا كنيد تا ببينيد آيا هنوز ارتعاش دارد يا خير. در اين صورت ، با تعميركار لوازم خانگي تماس بگيريد.

 

تعمير لوازم خانگي را از تك ريپير دريافت كنيد

 

سرويس ماشين لباسشويي آبسال
 

تعميرات ماشين لباسشويي آبسال شايد متداول ترين تعمير لوازم خانگي باشد كه ما در Takrepair انجام مي دهيم. ماشين لباسشويي شما يكي از سخت ترين وسايل برقي در خانه شما است و ماشين لباسشويي خراب مي تواند مشكل ساز باشد زيرا ما براي سلامتي و بهداشت خود به آنها اعتماد مي كنيم. با اين حال ، خرابي ماشين لباسشويي لزوماً فاجعه يا مشكل گران قيمت نيست.

 

خرابي هاي مشترك ماشين لباسشويي كه ما آنها را تعمير مي كنيم
 

هر مشكلي كه باشد ، ما معمولاً مي توانيم ماشين لباسشويي آبسال ABSAL   شما را در محل تعمير كنيم. انبار ما كاملاً داراي طيف وسيعي از قطعات جايگزين است و ناوگان وانت ما داراي طيف وسيعي از قطعات يدكي است ، بنابراين ما مي توانيم ماشين لباسشويي شما را در اسرع وقت دوباره راه اندازي كنيم.

 

آيا ماشين لباسشويي شما…

 

تخليه نمي شود؟

چرخه چرخش را به درستي اجرا نمي كنيد؟

به دماي مناسب نرسيده ايد؟

آيا در باز كردن درب ماشين لباسشويي با مشكل روبرو هستيد؟

سر و صدا زياد مي كند؟

لباساتو پاره ميكني؟

 Takrepair آماده تعمير همه اين مشكلات رايج ماشين لباسشويي و موارد ديگر است.

تعميرات ماشين هاي شستشوي معتبر

تعمير و سرويس ماشين لباسشويي آبسال نياز به توجه متخصصان مجرب دارد. تيم متشكل از بيش از 50 مهندس لوازم خانگي به طور كامل آموزش ديده اند تا نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي آبسال يكپارچه و داخلي را از طيف وسيعي از توليدكنندگان ، از جمله Beko ، Hotpoint ،  Bosch و بسياري ديگر ، انجام دهند. به عنوان يك مركز خدمات تأييد شده براي مارك هاي برتر ماشين لباسشويي ، ما به روزترين اطلاعات و آموزش را در اختيار مهندسين تعمير ماشين لباسشويي آبسال ABSAL  خود قرار داده ايم كه مي توانند ماشين لباسشويي شما را به سرعت راه اندازي كنند.

 

ما براي مشتريان خود در Takrepair فراتر مي رويم و 3 ساعت اسلات براي نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي آبسال ABSAL   در لندن ، اپسوم و جنوب شرقي تا برايتون ارائه مي دهيم و زمان قرارهاي عصر و آخر هفته در دسترس است. ما 30 دقيقه قبل از ورود يكي از مهندسين ما با شما تماس خواهيم گرفت ، به اين معني كه شما اين خطر را نداريد كه بازديد ما را از دست بدهيد يا تمام روز در خانه منتظر بمانيد. تيم ما هميشه در خانه شما مراقبت مي كند و هرگونه بسته بندي و قطعات يدكي ناخواسته را هنگام خروج از بين مي برد. همچنين مي توانيد وضعيت تعمير خود را در بخش تعمير من در وب سايت ما بررسي كنيد يا با استفاده از شماره شغل و كد پستي رزرو نوبت خود را مديريت كنيد.

 

هر دو انبار و ناوگان وانت ما شامل هزاران خط انبار و قطعات يدكي است تا بتوانيم ماشين لباسشويي شما را در اسرع وقت تعمير كنيم.

قيمت شفاف خدمات و تعمير ماشين لباسشويي آبسال ABSAL شما


ما معتقديم كه مشتريان ما فقط بايد هزينه خدمات مورد نياز خود را بپردازند. به همين دليل است كه ما هزينه تماس را دريافت نمي كنيم. براي اطلاع بيشتر از نحوه برخورد ما با قيمت گذاري ، به قيمت تعمير لباسشويي آبسال ما نگاه كنيد.

 

اگر به دنبال راهنمايي بيشتر در مورد ماشين لباسشويي خود هستيد ، براي اطلاع از طيف وسيعي از اطلاعات مفيد و پاسخ به سوالات مربوط به ماشين لباسشويي خود ، به راهنما و راهنمايي ما مراجعه كنيد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تعمير لباسشويي آبسال خود ، دريغ نكنيد امروز با تيم Takrepair تماس بگيريد يا تعمير آنلاين رزرو كنيد.

رايج ترين مشكلات  لباسشويي آبسال

استفاده از راهنماي عيب يابي ماشين لباسشويي ما بسيار آسان است ، شما تعجب خواهيد كرد كه چرا ساير لوازم خود را با كمك كلينيك تعميرات ثابت نكرده ايد. شايد اين اولين سواركاري شما نيست. در اين صورت ، احتمالاً لباس هاي شما آشفته است. اما ما اين را حل خواهيم كرد با وارد كردن شماره مدل در قسمت جستجو شروع كنيد. علامتي را كه با آن دست و پنجه نرم مي كنيد انتخاب كنيد و ما علل احتمالي و قسمت هاي مناسب را به شما پيشنهاد مي كنيم ، بنابراين تعمير ماشين لباسشويي آبسال ABSAL شما مي تواند به راحتي پيش برود و لباس هاي شما نيز مناسب مي شوند.

براي ارتباط با نمايندگي تعميرات لباسشويي آبسال ABSAL   در تهران جهت تعمير لباسشويي آبسال كليك كنيد.


برچسب: تعمير لباسشويي آبسال، نمايندگي آبسال، نمايندگي تعميرات لباسشويي ابسال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۴۹ توسط:تك ريپير موضوع: نظرات (0)

معرفي 5 ابزار كاربردي و ضروري مورد نياز هر مدير سئو سايت

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۳۲ توسط:تك ريپير موضوع: نظرات (0)

سرويس هاي ارتقا رتبه وب سايت مجموعه شيك رنك

شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


سفارش رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.​قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد رپورتاژ آگهي شيك رنك


خريد سامانه پيام كوتاه

پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

خريد پنل پيامكي شيك رنك

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com


برچسب: ارتقا رنك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۵۲ توسط:تك ريپير موضوع: نظرات (0)